jag kan oxå!

Jag har insett att min senaste kyss: va helt underbar.
Jag pratar: väldigt fort och bara när jag behöver de
Jag avskyr när folk: tror dem är något de inte är ;)
Min bästa vän är: Tess, Sophie
Min första vän heter: Pontus
Kärlek är: det bästa som finns
När jag borstar tänderna: blir jag uttråkad och speglar mig
När jag lagar mat: kan inte laga mat?
Jag tänder på: Tatueringar, rumpor, fina leénden & fina ögon


Jag är rädd för: mörker, spindlar och åska
Den värsta känslan är: att bli sviken, att bli sårad, eller få hjärtat krossat
Den bästa känslan är: Att få det man vill ha, & att vara kär!
Jag är bäst på: att vara mig själv
Jag är sämst på: att inte vara svartsjuk
Om jag va ett djur skulle jag vara: Skorpion
Min mobiltelefon är: en ful , tråkig mobil
När jag vaknar på morgonen: kollar mobilen
Just nu tänker jag på att: jag vill ha mat
Bebisar är: super söta och urgulliga små varelser




Tommy lee & Travis barker
hot , hot ,hot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0